een huisstijl samenstellen

Na het bedenken van een logo is het verdere verloop het samenstellen van een huisstijl.

Met een huisstijl bedoelen we het samenstellen en bepalen van de uitingen uitgaande van de kleuren die gebruikt zijn in het logo.

Digitale maar ook de nog steeds gebruikte papieren media worden ontworpen om een eenheid te krijgen in alle reclame uitingen zoals;

  • briefpapier
  • enveloppen
  • visitekaartjes
  • kleding
  • vlaggen
  • autobelettering etc.

Deze digitale bestanden kunnen dan als men er aan toe is gebruiken als men ze nodig heeft. In een overzichtelijke presentatiemap staat precies omschreven welke kleuren worden gebruikt en aan welke voorwaarden ze moeten voldoen. Dit om een zo consistent mogelijke uiting van je onderneming te behouden.

Bij Profileer kun je dit proces uitbesteden en laten begeleiden voor €249,-

Hierna beschik je over een juist digitaal bestand welke te gebruiken is voor een keur aan reclame- en promotionele uitingen. Denk aan drukwerk, spandoeken, t-shirts, vlaggen noem maar op.

Schroom niet voor meer informatie!