marketing en sociale media

Naast het gebruik van de sociale media kanalen is soms nog niet genoeg.
Het wordt meestal gebruikt in combinatie met Google Analytics en AdWords.

Google AdWords laat u toe reclame te maken op de Google-websites. Dit zijn online advertenties, gebaseerd op zoekwoorden die u zef kan bedenken. Als er dan op één van deze zoekwoorden wordt gezocht, wordt uw advertentie naast of boven de zoekresultaten weergegeven.

AdWords maakt gebruik van het Pay-per-click (PPC) systeem. Dit houdt in dat u pas moet betalen voor uw advertentie als er effectief op uw advertentie geklikt wordt. U kan zelf kiezen welke zoekwoorden aan uw advertentie worden gelinkt, hierdoor wordt de advertentie enkel getoond aan mensen die interesse hebben in uw diensten of product. Ook kan u uw advertentie nog specifieker aanbieden door een keuze te maken tussen regionale doelgerichtheid of aangepaste doelgerichtheid.


Jouw advertenties.

Je maakt advertenties en kiest zoekwoorden. Dit zijn woorden of zinsdelen die relevant zijn voor je bedrijf. Deze advertenties worden op Google weergegeven. Als via Google wordt gezocht naar één van jouw zoekwoorden, wordt de advertentie mogelijk naast de zoekresultaten weergegeven. Op dat moment bereik je dus een doelgroep die in je geïnteresseerd is. Zo kun je dus klanten werven. Bezoekers kunnen op uw advertentie klikken om een aankoop te doen of om meer informatie te vinden.

Schroom niet voor meer informatie!